Среда, 22.11.2017
Мой сайт
Меню сайта
Категории раздела
Часто возникающие проблемы [74]
Виды сайтов [33]
Рынок web-разработок в России [32]
Реклама и PR в Интернете [357]
Оф-лайновые методы раскрутки интернет-ресурсов [5]
Неэтичные методы продвижения [10]
Проблема оценки эффективности рекламных и PR-кампаний [2]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » 2016 » Декабрь » 23 » Вища освіта як важливий етап формування особистості
17:35
Вища освіта як важливий етап формування особистості

Для початку простий приклад з життя. Дитинство і глибока юність, коли будь-яка мотивація виражається лише словом «хочу». Вона ще не підкріплена знаннями і можливостями для досягнення потрібної мети, які через це здаються недосяжними. Доросле життя, коли втілити майже будь-яку юнацьку мрію (в розумних межах) так само легко, як просто клацнути пальцями. Тепер коли «ті» цілі вже досягнуті, вони не здаються такими недосяжними, але теперішні цілі якраз навпаки, надзвичайно високі. Але як тільки ми покоряем нову вершину, то починаємо губитися в подиві: «Ну чому я раніше думав що це, якщо не неможливо, то аж надто важко і складно, щоб я (!) Зміг це подужати?»

Чи потрібно говорити, що людський мозок це складний механізм, який мабуть по дефолту блокує адекватне сприйняття людських можливостей, тим самих рефлекторно захищаючи його від глибоких розчарувань. Ця, так звана захист, яка закладена нам в дитинстві, покликана тимчасово (!) Захищати незміцнілу особистість від згубної для неї, і дуже хворобливої ​​реакції, яка виникає при життєвих промахах і невдачах. Механізм зняття цієї оболонки вироблявся століттями, а авторство належить природним процесам, які індивідуальні в кожному окремо взятому суспільстві. Тому, не має значення, на якому прикладі ми будемо розглядати розвиток і становлення особистості. Як в розвитку звіря, так і в розвитку людини є ступені, які прийнято називати дорослішанням. За ним ми і пробіжить.

Крок перший, дитинство. Батьки намагаються якомога довше утримати нас у ілюзорному ідеальному світі, старанно ховаючи тлінні турботи від дитячої цікавості, захищаючись одним єдиною правильною відповіддю на всі наші чому: «Виростеш - зрозумієш!»

У міру дорослішання ми проходимо етап виховання вулицею, у кого-то є етап дитсадка, але наступним важливим етапом, напевно, варто виділити школу. У школі нам забивають купу непотрібних знань, більша частина яких ніколи не стане в нагоді в дорослому житті. Але все ж, школа вирішує такі завдання, як формування поняття про сутність світу і відповідає на частину все тих же, дитячих «Чому?». Вона допомагає виявити, що нам подобається, а чого ми терпіти не можемо, вона показує нам, що в світі є місце несправедливості і те, що зло, далеко не завжди буде покаране. Іншими словами вона починає процес зняття тієї самої захисту, про яку говорилося спочатку. І ось, що варто зауважити, в залежності від багатьох факторів, які допомагають або навпаки, заважають зняттю цієї природної захисту, ми отримуємо величезний розкид в якості формування особистості. Це та причина, по якій завжди буде існувати категорія індивідів фактично дорослих і розвинених не по роках.

Рухаємося далі. Армія і чи ВНЗ. І одне і друге є ідеальним місцем для подальшого розвитку особистості, ось тільки перше з багатьох причин працює в корені неправильно, і в такому аспекті, як є зараз, перетворюється на серйозне випробування для не сформованих особистостей. Через брак вичерпних фактів, про всіх військових частинах, які дозволили б детально проаналізувати, порівняти і оцінити кожну окремо ми поговоримо про ВНЗ, які більш однотипні і в меншій мірі відрізняються, незалежно від розташування.

Що дає нам вищу освіту?

Зараз ми підійшли до делікатного питання про те, що дає нам вищу освіту МАУП . Дайте відповідь мені на просте запитання, а як ви уявляли собі вищу освіту, будучи ще школярем? Не буду намагатися вгадати, але припущу, що в тому віці вишка представляється як якесь особливе, важливе і складне знання, яке робить людей набагато розумніші. А знаєте, звідки такі думки? Все просто, наявність вищої освіти, це те, що відрізняє вчителів, інженерів, працівників банків, директорів підприємств і селянських депутатів Державної думи від нас самих. Адже ми не можемо знати, що частина з них ніколи не вчилася в інституті, а ще частина взагалі закінчила тільки дев'ять класів середньої школи. І тому автоматично приписуємо їм наявність вишки.

З цієї ж причини ми жадаємо отримати диплом і актуальні знання, які дозволять нам самореалізуватися, але хто сказав, що знання, отримані до цього моменту, були актуальними?
Але все ж, давайте ближче до самого процесу здобуття вищої освіти. Тут спосіб подачі інформації якісно відрізняється від викладання в школі. Є лекції, які читають так, як ніби це звичайна зведення новин, а ось розслідування, факти і подробиці належить дізнатися самому. І ось тут відкривається головний закон здобуття вищої освіти, який полягає в тому, щоб ти сам зміг вибирати, де тобі досить знати цей мінімум, а що цікавить тебе глибше і більше. І це просто чудово, в іншому випадку все за нас вирішували б інші, чого, думаю, не хочеться нікому.

Категория: Реклама и PR в Интернете | Просмотров: 216 | Добавил: segos | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Календарь
«  Декабрь 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив записей
Друзья сайта
Copyright MyCorp © 2017
Сделать бесплатный сайт с uCoz